Naujienos

Kvalifikacijos kėlimas gidams

2017-03-11

Mieli gidai, 2017 m. balandžio 8 d., kelionių organizatorius „Mūsų odisėja“ kviečia Jus į mokymus gidams, kurie vyks Palangos gintaro muziejuje. Mokymų tikslas ne tik suteikti visapusišką informaciją apie muziejų, bet ir įgyti leidimą šiame muziejuje vesti ekskursijas...

Nemokamos ekskursijos Kaune

2017-03-08

Kai sulaukiame geresnių orų atsiranda didesnis noras praleisti laisvą laiką gryname ore.Todėl visus, visus kviečiame į nemokamas ekskursijas Kaune.Kurios vyks:2017.03.11 d. 12 val. „Kauno senamiestis“2017.03.12 d. 12 val. „Kaunas - pirmosios Lietuvos Respublikos...

Kursantės padėka

2017-02-28

Dar kartą dėkoju už jūsų energiją ir puikią organizaciją!   Prieš pradėdama gidų kursus, neįsivaizdavau ko galiu tikėtis, neturėjau jokio pažįstamo, kuris būtų jau baigęs šiuos kursus ir galėtų man daugiau papasakoti.Bet ryžausi, ir buvau labai nustebinta puikia...

blynu diena

2017-02-28

Šiandien vejame žiemą iš kiemo, valgome gardžius blynus ir laukiame šilto bei gražaus pavasario, kai saulės spinduliai mums skruostus bučiuos. Tuo tarpu pats laikas pagalvoti apie ilgesnius pasivaikščiojimus lauke bei pasivažinėjimus po kitus miestus, todėl siūlome...

IESKOME NAUJO DARBUOTOJO

2017-02-22

Sveiki visi! Gal norėtumėte dirbti pas mus turizmo vadybininku, viešbučio administratoriumi. Turime 2 laisvas darbo vietas nuo balandžio 1 d. ir tai ne pokštas, nors bus melagių diena :) Reikalavimai: -darbo patirtis pageidautina, -angų...

SVEIKINAME!!!

2017-02-21

Mieli kolegos! „Mūsų odisėja“ kolektyvas sveikina Jus su Tarptautine Gido diena! Linkime neprarasti žingeidumo, noro keliauti ir pažinti dar neatrastus kampelius!!!

plačiau

GIDŲ IR KELIONIŲ VADOVŲ KURSAI TIK TAU!

2017-02-18

Keliauk po pasaulį NEMOKAMAI! Kada prasidės? Jau nuo vasario 27 d. Ką sužinosite? Pasaulio ir Lietuvos architektūros ir dailės istorijos subtilybes, konfliktų sprendimo ir valdymo metodikas, ekskursijų vedimo taisykles, faktus apie Lietuvos kultūrą, istoriją ir geografiją, turizmo įstatymus,...

plačiau

Sveikiname su Šv. Valentinio diena!

2017-02-14

Sveikiname su Šv. Valentino diena, dar žinoma kaip meilės diena, kuri pasak kai kurių šaltinių yra švenčiama nuo 3 amžiaus. Tad nepamirkite pasveikinti ne tik antrąsias savo puses, bet ir vius tuos, kuriuos mylite. O mes sveikindami visus įsimėlyjėlius suteikiame 15 proc....

plačiau

Pirmoji nemokama ekskursija pavyko puikiai!

2017-02-13

Sekmadienį vyko nemokama “Mūsų odisėja“ gidų kursų absolventės Ritos Markovskajos ekskursija „Kauno senamiesčio perlai“. Sulaukėme didelio būrio žmonių, kurių buvo apie 50, daug sužinojome apie Kauno pilį, prakalbinom Šv. Jurgio bažnyčią, keliavom ten, kur buvo...

plačiau

,,Mūsų odisėja" žinios bei naujienos norintiems registruotis į gidų kursus!

2017-02-09

Nuo šiol ,,Mūsų odisėja" spaudoje rasite VISŲ mūsų rengiamų ekskursijų tvarkaraštį naujam sezonui iki pat rugsėjo! Apsilankykite pas mus adresu M.Valančiaus g. 19 ,,Apple Economy Hotel" ir sužinokite busimų kelionių pasiūlymus atsiėmę mūsų leidinį. Išsirinkite labiausiai...