Strict Standards: Redefining already defined constructor for class Object in /home/musuodis/domains/musuodiseja.lt/public_html/cake/libs/object.php on line 54

Strict Standards: Non-static method Configure::getInstance() should not be called statically in /home/musuodis/domains/musuodiseja.lt/public_html/cake/bootstrap.php on line 38

Strict Standards: Non-static method CakeLog::getInstance() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/musuodis/domains/musuodiseja.lt/public_html/cake/libs/cake_log.php on line 290
 Mūsų Odisėja - Keliaukite be rūpesčių

Naujienos

Sveikiname "Mūsū odisėjos" giųd kursų absolventę Odetą Bružienę!

2016-07-12

"Mūsų odisėjos" gidų kursų absolventė Odeta Bružienė sėkmingai apsigynė ekskursiją. Ekskursijos metu sužinojome apie cimbruvka taip krantinę palei Nemuną nuo Vytautinės bažnyčios Santakos vadintą Vaižganto laikais, pasak gidės ji buvo mėgiama Juozo Tumo pasivaikščiojimo ir meditacijų...

plačiau

Nemokama ekskursija "Viduramžių Kaunas"

2016-07-01

Turizmo įmonė „Mūsų odisėja“ liepos 3 d. 12 val. kviečia kauniečius ir miesto svečius į nemokamą ekskursiją „Viduramžių Kaunas“. Ekskursiją ves „Mūsų odisėjos“ gidų kursų absolventė Roberta Mašidlauskytė. Šios ekskursijos metu pakeliausite po...

plačiau

Nemokama ekskursija "Senamiestis - akmeninė Kauno istorijos knyga"

2016-07-01

Turizmo įmonė ''Mūsų odisėja'' visus kauniečius ir miesto svečius kviečia į nemokamą ekskursiją ,,Senamiestis - akmeninė Kauno istorijos knyga'',  kuri vyks liepos 7d. 18 val. Ekskuriją ves gidų  kursų absolventė Odeta Bružienė. Ekskursijos metu sužinosite, kodėl Kaunas...

Nemokama ekskursija „Senosios Lietuvos – „Krikščionijos priešmūrio“ – pėdsakai

2016-07-01

Turizmo įmonė „Mūsų odisėja“ visus kauniečius ir miesto svečius kviečia į nemokamą ekskursiją, „Senosios Lietuvos – „Krikščionijos priešmūrio“  – pėdsakai Kauno senamiestyje“, kuri vyks liepos 10 d. 13:30 val. Ekskursiją ves gidų...

plačiau

Gidų kursų absolventės ekskursija "Pelėdų kalne"

2016-06-30

"Mūsų odisėja" gidų kursų absolventės Moniko Gneikienės baigiamoji ekskursija "Tarpukario kultūros židinys Pelėdų kalne"

plačiau

Nemokama ekskursija "Šiuolaikinė Kauno architektūra"

2016-06-30

Kartu su Vytautu Baltumi "Mūsų odisėja" gidų kursų absolventu keliavome po žaliakalnio mikrorajoną. Pamatėme apdovanotus architektūrinius pastatus.

plačiau

Dar viena gidų kursų absolvento įvykusi ekskursija!!!!!

2016-06-30

Birželio 22 dieną aktyviausi turistai dalyvavo „Mūsų odisėjos“ gidų kurso absolvento Arvydo Kumpio surengtoje ekskursijoje "Rotušės aikštė - senamiesčio širdis". Ekskursijos metu dalyviai turėjo galimybę plačiau susipažinti su Rotušės aikšte ir...

Nemokama Birutės Landsbergytės ekskursija

2016-06-30

Ekskursija "Architekto V. Landsbergio pastatai – Lietuvos pasididžiavimas" taip pat susilaukė gausaus turistų dėmesio. Pasivaikščiojimo metu šiltais prisiminimais gidė Birutė Landsbergytė pasakojo apie savo senelį, bei jo projektuotus namus atspindinčius įvairius funkcinius...

Grybų rojus Varėnoje

2016-06-17

Ekskursijoje po Lietuvą apsilankysime Dzūkijoje, kur Varėnos miškuose dalyvausime jau tradicine tapusioje grybų šventėje, prisirinkę pačių gražiausių, didžiausių, storiausių ir skaniausių grybų, keliausime toliau ir kopsime į legendomis apipintą Merkinės piliakalnį, nieko nelaukę...